Vad ska jag göra

Har percis kommit hem från en mysig fika med Beckis å Alexander. Har inte varit en så bra i dag.. Har varit små trött och små irreterad. Har mest längtat hem och bara få sitta i soffan för mig själv. Nu när jag väl är hemma fick jag erbjudande om att följa med ut.. Alltså det lockar det gör det verkligen.. Efter som det är sista helgen som jag går ut i Jönköping varför inte passa på att gå ut ordentligt då? Å glad blev jag när dom frågade. Dom sa att man vet ju aldrig när man får skaka rumpan med dig nästa gång =) Söt ungar.. men jag är ju trött. Det tåls att funderars på.. Börjar ju inte fören halv elva i morgon =)

Så är det bara en vecka kvar tills man åker. Och det är sjukt mycket man ska hinna att göra. frågan är bara var man ska ta först?? vilket man helt enkelt kan skita i?? Jag vet precis vad och vilka jag inte ska bry mig om att göra och träffa!!!

Nä dags att ta sig en funderare på va som ska göras i helgen


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0