Tack

Tack alla som sjöng, skickade sms kom in på jobbet och gav mig blommor och ni som va ute med mig i går. Alla ni gjorde min födelsedag till en underbar dag. Va på Club Caj i går hade sjukt skoj.. Marika Å Lisa är dem sjukaste roligaste å galnaste människorna ever. Men helt underbara… Fick öva på engelskan i går med.. Pratade med en kille från L.A

I dag är man lite små bakis… Men inte så farligt ändå. Har som vanligt på min lediga dag en del att göra.. Å i kväll blir det nog mys med tjejerna hos Nikki tror jag… Mys pys

Fick en lite pratstund med Maria idag med.. Å saknar dig vännen.. Men skönt att du trivs lite bättre.. Och hoppas Nallen finns där för dig nu när jag inte kan krama om dig… Du är bäst och Jag älskar dig…

Nä dags att äta lite frukost kanske.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0