Ny mobil

Har länge varit irreterad på in mobil.. Jag tycker om den men vill ha en ny folk som känner mig vet att jag är prylgalen. Så i dag blev det en ny mobil. en samsung jag har övergett sony ericsson och det är jag inte stolt över.. Hur ska detta sluta.. Det är det ingen som vet.. men va snygg den är till och med touch på den.. SÅ NICE!!

Va på Media market också med bror var när på att köpa en Mac. Men får lugna mig lite.. Känns ganska onödigt att ha en när man åker i väg. Den är ju roligare att sno. Så jag får klara mig med min fina dator ett tag till =)

Sitter nu på jobbet och väntar på att Angie ska komma så vi kan gå till tatuering studion. Äntligen.. men inte ett dugg nervös än i alla fall =)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0