Man vet aldrig

Man vet aldrig hur en kväll kan sluta när man tror att kvällen är på väg att ta slut så kan man verkligen tro fel.. Men fy va skoj det är med sådant…

 

Jag vill vara hos Dig

ligga vid din sida

tätt intill

Jag vill borra in min näsa i din halsgrop

känna din doft

dra fingrarna genom ditt hår

Låta mina läppar smeka din hals

din käklinje

din örsnibb

Våra munnar söker varandras

våra tungor möts

ingen kysser som du

eller som vi

Jag vill att du ska dra mig intill dig

väcka alla mina sinnen och min lust

Med händer som smeker

mjukt

krävande

hetsande

Jag förlorar mig i dig

i din famn

nära

Så nära man kan komma


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0