High school musical

Va på bio med Jennie i går och såg High school Musical. Den va grymt bra.. Man blir så där lycklig i kroppen. men vi var nog äldst i hela bio salongen små tjejer som skreck när Zac var med och tjejer som kunde hela texten utan till..

En vecka kvar tills jag ska tatuera mig igen =) Jag vet fortfarande inte vilket tecken snitt jag ska ha =/ eller jag tror jag har bestämt mig… Men va ont det kommer göra… Vill ha det gjort nu så jag slipper smärtan… Men Meas kommer göra ondare =) hhaha

Jag hatar att vänta.. Jag kommer inte vara en människa i dag eller i morgon.. Så förlåt alla för det…

Nu ska jag in i duchen sen blir det dubbelpass på jobbet


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0