Girls weekend

En skön ledig dag då jag har hunnit med en del.. Har träffat Vickan för en lunch i dag med.. Mycket trevligt.. Saknar henne massor hon kan verkligen göra en värm i hela kroppen,.. Henne har man jobbat med i 4 år helt sjukt att vi inte gör det längre…  Sen har jag varit med syster yster en stund med.. Å träffat Bambam och mamma med… HUr ska jag klara mig en hel månad utan henne??? jag förstår inte detta.

Men det bästa på hela dagen va daten med Nikki å Bella… Girls night så mysigt.,. Stannade dock inte så länge.. Hade faktiskt tänkt att hoppa i säng tidigt inför morgondagen. Men hann med tjejsnack och lite  vin.,. För deras del.. Men hur underbart är det inte då.. Tycker så mycket om våra tjej kvällar…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0