Festen

Var ska jag börja va ska jag säga.. Vilken fest tack alla som kom och gjorde festen… Fan va tiden gick fort bara.. men va gjorde jag hela festen? har ingen aning. men jag hoppas hade lika trevligt som jag.. blev ingen utgång men va gör det? hade det så myssigt hemma i stället =) Ursäkta mig men finns det något sexigare när en kille har mys kläder??? I Love It! Varför kommer han in i mitt liv nu??? Vi får se va som sker… Jag ska inte ute sluta något. Vi får se va som händer.. Men när man är bakis varför kan man inte sova?? För en gång skull så va det surt att dra tillbaka kl.. vaknade halv nio och tänkte ok helt okej att vakna men sen kom jag på att kl är bara halv 8… en söndag va ska nu göra hela dagen??? vi får se va som händer.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0