Spanien

Sa har man kommit fram efter manga om och men… Forsenat tag och forsenat flyga… Ja visst hade jag tur med allt i gar.. Men ar framme nu!! Har ar det faktiskt riktigt skont. Behover inga jackor kan ga linne.. Hotellet ar helt ok.. Och maten sadar men den gar att ata.. Alla ar helt underbara har.. Diggar dom sjukt mycket.. Dock inga sota pojkar.. Men det ar val tur det…  Va ute en svang i gar och drack lite ol SA NICE =)

I dag har det varit massor av info och jag ar helt slut i huvudet… Gatt en rundvandring med.. Och kan ni tanka er att jag Zandra Orneling har stat och pratat om mig sjalv for 50 pers i 3 min.. 3 min ar val inget tanker ni.. Men det ar det.. OCH JAG KLARADE DET!!!Sa skont kandes det efterat.

Nu har vi precis atit lite buffe och ska snart ha en sista lektion kl 9. Sen ska jag och Jessica upp och sova. For va tvungen att ga upp skit tidigt redan kvart i atta =/ sov ju inte sa mycket kvallen innan. Och i morgon ar det mingel party sa maste vara pigga ju =)

Allt ar skit bra har nere. Och jag tror allt kommer bli kanon bra.. Danskan ar lite svar att forsta men det funkar =)  Vadret ar hur skont som helst och alla manniskor som ar har ar underbara.. Sa det har ska nog bli bra ska jag tro.. Har val inte hunnit sakna er an dar hemma men det kommer… Hoppas jag lamnade ett tom rum nar jag akte =)

Far se nar jag skiver nasta gang.. Men Ha det underbart dar hemma..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0