Orkar helt enkelt inte mer!

Ibland går luften bara ur en.. Man orkar inte mer.. Tårarna bara rinner och man vet inte vad man ska göra.. Ibland undar man en sak en stor fråga… En fråga som man inte ens borde ställa sig.. Men som jag gör ofta.. Och det är det som gör att jag tycker det ska bli så skönt att åka här i från.. Samtidigt som jag mår bra med allt annat som har hänt.. Jag är så klyven. Och jag vet att jag verkligen behöver den här resan hitta mig själv och bygga upp mig själv. Jag tror jag kommer växa mycket under den här månaden. Sen vet jag inte alls hur mitt liv ser ut efter.. Jag har en liten fundering på hur jag skulle vilja att den ser ut. Jag hoppas den kommer funka.

Jag hatar mig själv att jag följde med den här killen hem. Att han kom in i mitt liv. Samtidigt som jag hatar att jag gick i från han den morgonen utan att säga hejdå. Han har satt spår i mig. Varför? Vet ju knappt vem han är? Men han har något! Och jag hatar att det händer nu! Och hatar att killar är så svåra..

Visst mina vänner eller några av dom har go away förfest för mig på lördag. Alla andra tycker det är tråkigt på Sliver och jag älskar Sliver så min sista kväll vill jag ju gå till det stället jag tycker är roligast.. Det är väl normalt? Vill väl inte gå till ett ställ där jag tycker det är dö trist att gå på bara för att mina vänner älska det. Dom kan ju gå dit sen när jag är borta? Men alla är vi olika men bli inte sur på mig för att jag inte går till ett tråkigt ställe min sista kväll ut.

Jag hatar när folk VERKLIGEN lovar mig saker.. Inte bara säger ja men det kan vi göra utan verkligen säger att dom lovar och sedan inte håller det.. Jag tar det som ett svek. Och det är verkligen det värsta jag vet! Och det har hänt lite ofta just nu så är ganska besviken på några…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0