Nervös

Nu är det bara en vecka kvar en vecka.. helt sjukt nyss var det 5 månader. Och snart åker jag.. Jag är så nervös nu så jag tror jag dör. Men visst är det nog normalt… Jag vill göra detta.. Har velat det länge.. Men just nu vet jag inte.. Men som andra säger det är normalt att känna så.. Men just nu har jag det så bra här hemma. Det var länge sen jag mådde så bra här hemma.. Visst är jag utråkad ibland men det finnas andra saker som gör att jag mår så bra.. Vissa vet precis vad det är.. Jag vet att det kommer finnas kvar när jag kommer hem.. men det känns ändå otroligt jobbigt att åka i från allt det. Men det är bara en månad sen får vi se vad som händer. Tiden får utvisa allt.. Men jag är mest nervöst över att det är försent sen.. Usch det är mycket jag måste ta reda på innan jag åker… Men jag vågar inte..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0