mag sjuk

sa har man varit mag sjuk ocksa.. lag hemma hela dagen och spyde… missade en examen och fick en nolla =( mindre roligt… vet inte hur det blir med kursen just nu.. kanner att jag inte har sa mycket ork just nu.. mar fortfarnade inte bra… men vi far se.

har borjat fa lite sma angest for att komma hem… vet ju inte alls va jag ska gora da.. jag vet inte om jag vill jobba som reseledare heller.. jag vet just nu ingenting… men jag kanner att jag fa ta det nar kursen ar slut och jag har haft arbetsinterju.. ar lite sugen att jobba pa barnkulbbar.. fa se om det finns mojlighet till det.

Pa mandag ska vi aka till Andorra och det ska bli sjukt roligt.. langtar som tusan.. vi ska ocksa aka raftting ska bli sjukt skoj..

aven att jag har stor hemlangtan efter god mat min sang min somn och mina vanner och familj.. sa vill jag inte lamna alla har… det kommer bli en stor saknad… en jobbig saknad.. men 1,5 vecka kvar tills det blir av =)

na ut i solen och njuta lite och samla lite krafter..

hoppas alla har det bra.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0