Jag lever

Ja har ner e har man inget fritid och ingen tid till att sitta vid internet. Men jag lever.. Och jag mar sa javla bra… Jag vill vara har i resten av mitt liv =)

I sondags var det balck and white party. Helt galet var det.. Men sa himla roigt… Hade tavlingar och allt.. Dagen efter sa hade vi active camp skulle klattra pa klatter vagg och ga pa lina 8 meter upp och en massa annat roligt… Sen var det transfer parktik. Transfer ar nar man kommer till resemalet eller aker fran resemalet.. Sjalvklart av 24 grupper och 170 manniskor ar vi i samma grupp.. Jag trodde jag skulle do.. Det ar en pinsam stamning mellan oss… Men det gick bra.. Jag fick bra feedback.. Men i morgon ar det tenta i det.-. A jag ar do nervios… Men hoppas det gar bra.. Men det ar sa mysigt att ha en man tittar efter och blir helt nervos nar man traffas.. en underbar kansla.. Vi fa se vad som hander =)

I gar va vi i Barcelona.. helt underbar stad… Vi gjorde samma tur som jag gjorde for 8 arsen kollade pa kyrkan och camp nou och utsikten.. Sen var det shopping i Barcelona… Men alskade att va pa Camp nou.. Hade ingen ork att shoppa.. men shoppa ett par skor och en klocka… Sa lite i alla fall..

Sitter en hel del och pluggar har nere… Men har massa roliga andra saker som vi gor med… Jag alskar att vara har och vill verkligen inte aka hem… Jag trivs sa sjukt bra med alla… Och vi har sa roligt.. Vi staller upp och ger bra feedback och jag det ar helt sjukt bra…  Lugnt det bast ever…

I dag ar vi indelade i grupper och ska ha show i kvall.. Ska bli sa  roligt…

Ska ta och ga och ata lunch nu… m,en har det underbart allihop…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0