Inte bast

Ja sa har man klarat av 3 examen och har 3 kvar… Ska gora den 4 i morgon.. Det gar val inte jatte bra men jag far inte en 0 i alla fall betygen ar 1-6 mitt snitt ar 3.. Vi far se om jag klarar kursen.. Gor jag inte det.. Sa har jag haft en sjukt bra manad i alla fall.. Sa det ar vart det… Och jag kanske kan jobba i bamseklubben anda =) hahahah na men vi far se… Halva tiden har gatt nu och jag har inte behovt ga pa nagot kris mote sa an sa lange behover jag val inte ora mig..  Alla peppar varandra och ger bra feedback sa man kanner sig aldrig dalig,…

Har dock borjat bli sjukt mycket forkyld… Mindre roligt… men alla ar sjuka sa det ar val inte sa konstigt… Maginflusena gar har ocksa =(

Tack Maria o mamma for era komentarer.. Jag uppskattar dom… Saknar er alla sa sjukt mycket…. Alla tankar har val borjat komma i fatt mig nu.. men man hinner inte tanka sa mycket anda…. Men jag hoppas ni alla har det kanon bra hemma.. och mamma att du har du super pa teneriffa och att du mar bra.. samt maria att du har det bra snart ska du ju ut pa din resa… och syster har det skont i thiland..

Na ska ut och satta mig i solen nu och ata lunch hade jag tankt mig.

satter in en bild pa min rumskompis och norsken =) en bild harifran i alla fall…

Ha det underbart alla…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0