En jobbig dag

Ja sa ar man inne pa dag 3 =)

I gar var det Mingel party. Och jag har inte atit sa mycket och inte sovit sa mycket och sa efter alkohol fick jag sjalvklart magkatar =( Sa i dag har jag missat alla lektioner och legat pa rummet och mat mindre bra… Borjar ma battre nu men fortfarande inte bra. Typiskt mig… Inget roligt alls… Surt dagen efter man festade till det.. Dom flesta tror val att jag var bakis… Men nu blir det mindre alkohol for att vara pa den sakra sidan.. Men dom skickade upp en doktor bara for att se att jag inte var bakis.. Vet ni vad jag fick betala 500 kroner..  Sura pengar for att han skulle klamma pa magen och saga allt jag redan visste.. Men far val det av forsakringskassan sen.

Ja mingel party i gar va sjukt trevligt.. alla slappte los och vi larde kanna varandra mer.. I kvall om jag klarar av det ska vi ga pa glodhet kol =) ska bli sjukt skoj.. Hoppas pa att jag mar battre…

Det e en massa plugg och vi gar i skolan fran 8 pa morgonen till 22 pa kvallen och knappt nagon fritid.. men det visste man ju innan man kom hit. Jag vet inte var jag kanner for allt.. Det ar for tidigt.. Men vi har nu fatt uppgift att halla ett transfer sa ska sitta i en buss och valkomna gasterna.. Ska sitta och skriva ett manus.. Lite nervos ar jag for det.. men det ar pa tisdag sa har nagra dagar att tanka igenom vad vi ska skriva.

Alla har nere ar helt underbara och kommer overns med alla sa det ar sa skont.  Kommer verkligen vara vanner for livet…

Na nu ska jag ta och branna fotterna lite hade jag tankt mig.. Hoppas pa att kan komma in och skriva mer. Sondag har jag och jessica bestamt att vi ska lagga in lite bilder.. Sa ni far se hur vi har det…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0