Dagarna bara gar

Nu vet man knappt inte vilken dag det ar eller var man gjorde den ena dagen eller den andra dagen.. petra sitter brevid och ska skriva ett blogg inlagg och fragar hela tiden va vi gjorde da och vilken dag.. vi har ingen koll. festar jamt ju =) och pluggar jamt. Men lektionerna ar ganska roliga och vi lar oss en hel del faktiskt… Och sammanhallningen ar kanon bra.

Hade en kort prat stund med Mea i gar.. eller ganska kort stund men har kan man ju inte prata sa lange…. Men det va skont att hora nagon hemifran. Som guiderna sa att hamma star tiden bara still.. medans vi ar om massa och det ar verkligen sant.. mea sa precis dom orden i gar.. men nu langtar man ju hem lite mer nar man fick hora mea… O va jag vill bara vara hemma for en dag. Pratade med mammsen en snabbis med.. hon sa att dom soker personal dar hon ar nu pa teneriffa sa ska soka dit om inte detta blir nagot…

I dag ar det lordag.. och vi ska faktiskt ut.. i dag ska nog nastan alla 160 pers till samma stalle.. vi komer aga.. det ar det som ar sa kul har.. att nar vi gar ut sa blir det som en stor hemma fest.. alla kanner alla… det ar lite som en college film dar dom har stora hemma fester… en drom jag har haft lange… det ar bara overvaningen och koket som saknas… dom har faktiskt sangar pa varat favvo stalle Buddha  =) hur kul som helst..

jag langtar som en tok till mandag.. vill aka dit nu….

Jessica har lagt in lite nya bilder.. sa ga garna in pa hennes sida och kolla… min bilder kommer in nar jag kommer hem.. har ingen ork att fixa dom nu.. har en del bilder…

Jag hoppas att tizze har det bra i thiland… har inte pratat med dig pa ett tag nu ju =/ och att ni kommer hem.. Fick hora i gar att det var nagot med flygplats.. och nar vi fick hora det i gar sa fick alla upp ogonen att vi vet verkligen inte ett skit av vad som hander… sverige hade kunnat ga under vi hade inte haft en aning om det.. vilka ar med i idol? det e lite laskigt… men snalla sag till om sverige ga under sa jag vet ;)

Hoppas i alla far en kaon bra lordag.. i dag ska jag inte ut i solen for i dag regnar det =( men ska snart ta och ata lite lunch…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0