Stor städning

I dag har jag stor städat. Det tog 5 timmar. Helt sjukt men rent blev det. och helt underbart att va i lägenheten nu ju.
Är sjukt sugen på att gå ut i dag. lyssnat på massa musik och dansat mellan städningen. 
Men min bror är utslängd hemma i dag så han ska komma hit. 
Sen ska jag ju jobba övertid i morgon.
Nu går det mycket bättre på jobbet.
Tog sönder mitt första paket i går. Men det va inte så farligt bara att paketet kostade säkert hundra tusen.
Men det va ju bara det första =)

Hatar när folk inte svarar i mobilen då man vet att dom kollar på mobilen och tänker nej orkar inte svara.
För man vet verkligen när folk gör det.
Jag gör det ibland med. Men oftast skickar jag ett sms att jag inte orkar prata.
Så nu skiter jag i och ringer mer. 


Nu ska jag hoppa i duschen sen ska ja hämta bambam och går runt sjön sen blir det väl ica maxi och inhandla lördagens middag

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0