Orka Ljuga

Haft en underbar lunch med Maria. Fan älskar att prata med den tjejen.
Sen möte vi upp Nikki tog ett glas vin på after work. En kort men grymt trevlig stund.
Vad skulle jag göra utan dom?
Behöver dom så hima mycket. Dom finns alltid till hands. Och kollar alltid hur de e med mig.

Jag fattar inte varför han ska ljuga så jävla mycket?
Får alltid reda på saker ändå.
Å då är lögnen värre en om han hade talat sanning från början.
Har ju sagt det till han. Varför gör han så här då?
Han gör bort sig så himla mycket. 
VÄN? nä tror inte så...
Vad tänkte jag på?
va ser alla i han? Va såg jag i han? hoppas allt slår tillbaka på han,,,



Usch up och jobba i morgon. Mindre roligt alltså.
Men men så nu ska jag hoppa i säng.

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0