Livslusten

Hade ju tänkt sova länge i dag.
Men vakande halv 10 fast gick å la mig ganska tidigt i och för sig.
Kännde bara i dag när jag vaknade att jag bara ville va för mig själv i dag.
Har plockat iordning har varit på ikea å köpt lite små saker å nya låder så nu ska jag fixa alla min kläder
som börjar passa å som börjar bli förstora. Jobbigt att gå ner ju.
Ska åka och träna om en stund med.
Sedan ska jag fortsätta å städa.
Som vanligt orkar jag inte städa i strecka =)
I kväll vet jag inte än va som händer. Om jag känner för att va själv.
Ska ju upp å jobba i morgon.


I går blev allt fel som vanligt.
Men men inte mitt problem.
Va en stund med innan det blev för jobbigt. ringde  sedan Oliver å frågade om vi kunde träffas.
Han va på Karlsson så gick dit. Va ska jag göra?

Känner just nu att min livslust börjar försvinna lite.
Känner att jag inte orkar något å allt känns jobbigt.
Känns som alla är så falska. Han lovar saker å att han ska bättra sig göra han det?
NEJ

jaja ska ner till Friskis nu.. Å springa av mig ilskan

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0