göra om lägenheten

jag vet att ja bor i hyreslägenhet. 
men ska nogbli kvar här ett tag till i alla fall och som det ser ut nu vill jag inte ha det.
Så det jag ska göra inom närmsta tiden är
tizzes pojkvänska hjälpa mig att måla över den bruna väggen i vardagsrummet till beige 
tapesera om bruna väggen i sovrummet till någon snygg fondvägg håller på att leta reda på en snygg
och måla vågrätt ränder med sammakulör men olika nyanser i köket med olika tjocka.
detta hoppas jag han hinner göra i veckan.
sen ska jag köpa svarta kakel dekorer till köket som jag ska sätta i mitten av kakelt eller hela. har inte bestämt mig.
köpa nya knoppar till luckorna
sen ska jag köpa nyklädsel till mina stolar i köket har inte bestämt mig för vad än.
sen har jag köpt väggdekor somär silvriga löv som jag ska sätta kämte bordet i vardagsrummet 
och ett nytt duschdraperi.
detta är som händer snart
sen blir det
jag har hittat en sida som syr upp egna tyger till ikea soffor så jag ska be dom sy upp sofföverdrag som blir svart tror jag.
sen ska jag be bygginvest göra om badrummet för där är det ju mögel=(
och så vill jag ha dörrdekor på gaderoben 


det är väl det jag har tänkt på först.
nu få vi se hur lång tid allt kommer ta innan det blir klart
och se hur mycket jag har råd till

några saker ja ska få in i hemmet =)




See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0