Blåst

Ja du nu börjar värden gunga för mig som vanligt.
Börjar komma ner i en djup depp period är dte någon som är förvånad?
Men hoppas på sol å vår snart så man kan må lite bättre.
Jag vill verkligen förklar allt men vet inte om det tjänar så himla mycket..
Få helt enkelt sehur allt blir.
Är van vid att killar är som svin.
Men det finns en tjej som är riktigt blåst.
Hur kan man va så lätt lurad? Jag fattar inte det.
Å jag bara stör mig mer å mer.

Visst trivs jag på Ikea. Men ibland är det lite för mycket skit snack på detta jobb.
Det är värre där en va det va på Gasellen med 30 tjejer.
Det e verkligen killarna som är värst. 
Men men få se hur allt blir där med.

Just nu är mitt liv FÅR SE.....

Är hos mammsen nu så ska umgås med henne lite.

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0