14 feb singlarnas helvete

Så va det alla hjärtans dag i dag då. 
Ingen vanlig dag som vanligt just nu.
Som vanligt är det kärlek.
Vem fan ska man tro på?
Vem talar mest sanning?
Jag vet att han säger saker som inte stämmer också. Men varför?
Det tjänar ju inget till. Jag är inte så dum som jag ser ut =)
Allt känns så fel nu. FUCK HIM
Våre skönt att följa Marias råd å flytta från Jkpg
Alla killar e ju bara så jäkla konstiga.
Å flytta till mitt älskade Gbg.

Har ändå haft en helt ok dag. 
Vart på alla hjätansdag middag.
Kom precis hem så himla gott.
Behövde gott sällskap

Å i morgon kommer MARIA..
SAKNAR den skit ungen så jäkla mycket
Oj vad vi ska prata å bara mysa.
LOVE HER min FJANT
Men först är det jobb som gäller men bara till halv ett skönt.

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0