vilken fest

så var juldagen också över. och årets stora festa dag. visst var det folk ute. men man kunde i alla fall vara inne på krogen.. det var hur bra som helst! sprang mellan olearys å sliver och det var hur bra som helst. kände många på båda ställerna. hur kul som helst på båda. Men mellan turerna så blev man i mellan en misshandel. Såg när E blev knuffad och A sa till sen blev han in knuffad och slängd på marken och fick massa sparkar självklart ska jag alltid gå i mellan men fick bara den här gången en smäl i ryggen.

Varför ska jag ha så svårt att ta emot komplimanger? Alltid har jag det. Tack alla som gav mig så fina komplimanger. Alltid kul att höra och jag ska försöka ta emot dom nu ;) Men hör och häpnad jag tackade nej till en som jag mycket väl ville följa med hem i går. Jag börja lära mig ;) eller jag försöker i alla fall.

I dag är det Annandag jul och nu händer det inget fram tills på onsdag igen. Surt var  tusan ska man göra??? Vill hitta på något. Funderar på att åka upp till stockholm på söndag tills tisdag. Få se om det blir så våre ju kul faktiskt.

Ønsker at forsøge mig på en lille dansk. Jeg savner Service & Co så meget. , Der altid havde noget at gøre. Du altid haft nogen at snakke med. Intet problem dernede med noget. Jeg ville så gerne komme derned igen og leve det liv igen. Intet mindre end mit liv her i hjemmet. Men alt var så perfekt der. Lidt dansk, jeg nogensinde har lært mig;)
Hem till mammsen snart igen och äta lutfisk.. mumms

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0