Trött som fan

Oj oj i dag är jag så sjukt trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. Men det är fest i kväll igen. Går dagen var sjukt trevligt. Va så mysigt att umgås med A som i Anja ;) Sen kom N hem efter jobbet och så gick vi och mötte upp J och vidare till Olearys där vi träffade L och en vän. € dagen i rad som det blir fest men det är klar jag pallar ;)

Ja å N va och kollade på fotboll innan som. Fan älskar att titta på fotboll sjukt många snygga killar ;) å Min Favvo kille S var där. Jag vill jag vill jag vill. Han säger så flummiga saker ibland ;) men det gillar jag. Såg några matcher. Ville vart där hela dagen men skulle ju jobba så det gick ju inte.

Senare ska jag träffa L o M och festa till det igen. I kväll är det sevice & co fest i sthlm vill också gå dit men men…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0