Så va julen över

Ja julen är ju bara julafton och som vanligt så går den förbi i rasande fart. Men fy va mysig den är.

Först umgås man med hela familjen och äter och tittar på Kalle Anka och sedan i år bar det av till Kusinen E för att fortsätta julen. Där vi fikade öppnade julklappar. Lii fick hur mycket som helst kanske för att hon är ända bebisen i våran släkt just nu =) Sen blev det tomte gröt. Mumms..

Ska försöka skriva ner allt jag fick. Pengar, massage, D&G klocka, öronhängen, morgonrock, armband, baksaker, tomtar, hmm och en hel del till. Kommer verkligen aldrig ihåg allt.

Men lika kul som att få saker är det faktiskt nu mera att ge bort saker också. Som när min morbror öppnar sin julklapp från hans dotter och får en digital fotoram. Så säger mamma å sådan är så coola. Sen öppnar hon sitt paket från mig och får en digital fotoram =) då blev man glad att man gav något hon tyckte om =)

Snart ska jag faktiskt hoppa ner i sängen så man är utvilad till allt festande i morgon Men ska kolla lite på Armagaddon hur länge som helst man såg den. Å Bruce är ju bara så snygg i den.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0