otaggad

Ska snart fixa mig inför partyt i kväll. Men är väldigt otaggad. Känner tyvärr inte alls för det här i dag.Men jag hoppas jag kommer i min vanliga form fram mot kvällen! Party i Sthlm i kväll med några från Service & Co vill med vara där..

Nu har sanningen börjat krypa sig fram. Sanningen att jag inte vet alls hur mitt liv kommer se ut. Jag vet precis vad jag vill göra.. Jag vill åka i från Sverige o Jönköping så fort som möjligt. Vill ta med mig hela Service & Co till en desti och ha det hur bra som helst.. Tror ni det går?Nä bara en stor dröm. Men hoppas jag får något jobb så jag kan jobba med någon jag känner i alla fall. Av 160 elever borde det bli någon. ;)

Ja ut gång i kväll. Alla ska ju till O´lerys i kväll inget jag alls känner för. Slutade gå dit för ett årsen av en anlednng. Var där en sväng i går och det starkte bara den saken ännu mer. Men eftersom Mea fyller år så får jag inte va sämre utan följer väl med en stund dit tror jag. Och sedan vidare till Sliver. Men vi får se kanske inte följer med överhuvud taget. Inget slår Buddha.. SORRY!!

Som jag och några till säger att på en månad har det kanske inte hänt så mycket för ens vänner. Dom har säkert gjort en massa saker. Men vi har växt så otroligt mycket i oss själv och som person. Något som är svårt att förstå för andra. Det finns många tankar just nu. Men jag ska försöka att anpassa mig så länge jag är hemma i alla fall.

Men som sagt får jag inte jobb som reseledare flyttar jag nog från Jönköping. Jag har växt i från denna stad och vill se mer i mitt liv. Men jag tar reda på det efter jag vet om jag får jobb som reseledare.

I morgon kommer mamma hem.. MISS HER!!!

Och snart ska jag få träffa Service & Co snygglingarna igen..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0