Nyårs naglar

Kunde inte alls sova i natt. Så i morse när J kommer hem så trodde jag kl var 2 och att jag hade försovit mig. Men så var kl bara 9. J var sjuk och åkte hem tidigare. Men va nervös jag blev.

Men nu är naglarna nyårs fina. Svarta med guld så nice ;) Passar sjukt bra till mina nyårskläder. Men fy tusan va kallt det är i dag. Tror jag skulle frysa ihjäl där ute. Men nu är jag hemma i den varma lägenheten och ska tvätta och fixa. Mindre roligt. Men det måste det med. Sen blir det staden med M och fixa det sista inför nyår.

Har hört att dom som va på Olearys förra året på nyår hade sjukt roligt. Så det kan nog bli bra =)

Nä dags att bege sig till tvätt stugan..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0