Nattligt besök i Huskvarna

Så är näst sista dagen av 2008 snart slut. Har varit en ganska seg dag. Jag å N var och åt Sushi innan mumms. Va gott det var! Sen förstörde jag en nagel fan dagen innan nyår jag som aldrig förstör mina naglar så just nu. Men Patrica fixade till den lite så den håller i morgon.

Åkte till M innan och har varit och solat och gjort mysiga saker. Nu inväntar vi timmarna till nyår. Det kommer bli så himla bra det här. Ska sova i huskvarna i natt mys pys så blir det en nyårs frukost innan allt börjar med tjejerna.

Kollade i Hm katalogen i dag å fan vilken snygg kille som var modell med i år. HIHI men inte titta på killar inte ;)

Nä nu ska M ha datorn.

Om jag inte skriver i morgon hoppas jag alla får en underbar nyårs afton..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0