Mys pys

Vart i staden i dag med Nikki baby och haft det sjukt mysigt… Det är så härligt att inte ha något jobb.. HIHIHI Men har fortfarande inte skrivit in mig på Ams… Jag vet att jag måste och jag ska göra det innan veckan är slut.

Veronica skulle ju komma till mig i dag.. men sen blev det inte så.. Men nu blir det så.. Så i kväll ska vi till Karlssons hon jag och Nikki.. Sjukt trevligt.. Sitta ner och ha tjej snack.. Skulle ju på date med J i dag men det får vänta.. är hellre med mina tjej kompisar.

Usch kunde verkligen inte sova i natt..  Massa tankar inom mig just nu.. Är jag ett svin eller känner jag verkligen något för J? Varför skulle jag annars vilja gå på date med han??? Jag vet faktiskt inte just nu!! Men jag ska ge han  en chans.. Se om han är en kille för mig.. Det förlorar man ju inte på i alla fall.

Fast egentligen vill jag inte träffa någon eftersom att jag snart hoppas på att få komma i väg.. Få bli reseledare och leva livet igen.. Jag känner att det är det jag vill.. Även att jag kommer sakna mina vänner hur mycket som helst.. Men så vet jag att dom är här när jag vill återvända..

Nä bäst att göra sig fin


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0