Kan hoppa över morgondagen

Kom precis hem från mys tripp och en mys fika med M. När jag var på väg hem så ringde B och undrade om jag ville följa med henne till Ica maxi. Klart jag ville. Var ju för länge sen jag träffade henne.. men i dag utan alexander (hennes son) Men ska försöka hinna träffa henne nästa vecka.. Va är jag arbetslös??? Har ju alldeles för lite tid kvar…

Längtar som en tok till nyår.. Vill att det ska vara den dagen nu… Kan hoppa över morgondagen och komma dirket till nyår. Det kommer bli fet bra. En kväll utan kille bara tjejer SWEEEEEEET!!!!

Ska kolla på Saw 2 nu med J å M. Sen ska jag sova bort hela dagen i morgon. Eller tills jag åker till M i morgon. Ska sova där mys pys =)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0