Julafton

Så var det den 24 december nu då och julafton! Som jag sagt sen innan känns det inte alls så. Men hoppas det kommer lite mer känsla i morgon. Som dom sa på vädret så kanske vi också skulle få lite snö och när jag körde bil hem innan var det lite frost på rutan i alla fall något att hurra för ;)

Haft en jätte mysig kväll med Familjen o C! Som vanligt träffas ju inte alla allt för ofta längre och BamBam trivdes som vanligt när alla var samlade =) Men nu är jag sjukt trött och ska hoppa i säng snart tänkte jag. I natt får jag sova själv. Inget roligt ju.. Men ska snart sova så jag kan sova hur många timmar i natt som helst.

Som jag blev tillsagd av ”Nisse” att skriva ”dagbok” i stället skrev jag precis av mig i ett hemligt inlägg med lösen. Och visst det är super skönt. Men som jag å M pratade om innan att folk ska fullständigt skita i vad jag skriver i min blogg så länge jag inte skriver något elakt. Å det gör jag inte. Men som sagt det var skönt att skriva av sig lite.

I morgon är det julafton och jag måste i väg och köpa julklapp till mormor å farmor få bli triss eller något sen måste jag köpa en lite sak till syster och lite saker hit till lägenheten. helst skulle jag vilja plocka iordning också men det hinner jag nog inte i morgon. Ska va hos familjen vid 1. Men måste fixa i ordning det sista i lägenheten till Jennie kommer ju. Men det tar vi på juldagen som även är längtad av mig för då är det fest. en massa tjejer som ska till M och förfesta och äta… MYS! Sen om en vecka är det NYÅR!!! Men i år i jul kommer det vara en som Saknas och det är en annan M. Känner att många av mina vänner heter M. Men ska sluta skriva ut hela namnen här nu mera.

nä dags för sängen


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0