Jul va??

Usch dagen har bara sprungit förbi och jag har inte gjort alls mycket.. Har packart upp min väska äntligen.. men nu ligger allt på sängen mer orkade jag inte.Men väskan är på vinden nu i alla fall. HAr små plockat lite här hemma.. har inte orkat så mycket i dag.. som sagt inte sovit något i natt plus att jag är sjuk. har feber =(

Har hunnit prata med både Carro, Amelie, Jessica och Becca i dag med.. Så en del har jag hunnit med..

Nu är det bara mig själv jag ska hinna med. Har inte ätit något i dag. Men är inte ett dugg hungrig. Har ju rasat en hel del i vikt sen jag kom hem även att jag äter.. Jag fattar inte hur det går ihop sig. Eller jag tror jag vet. Sen ska jag vaxa ögonbrynen och fossigarna.. Men det hinner jag nog inte i dag.. För snart kommer Nikki pikki.. ;)

I morgon kommer bli en sjukt jobbig dag.. Först till det där himla Ams. Och sedan ringa det där jobbiga telefon samtalet. Jag vägrar jag vill inte.. Jag skiter i det. Men jag och Becca ska pratat samtidigt som vi pratar med dem för att se va den ena säger till den andra.. Men jag pallar inte ett bakslag där.

Hallå är det jul afton om 3 dagar? Fattar ingen ting har ingen jul känsla alls.. Men just nu är ju som sagt tankarna på samtalet i morgon. Har väl inhandlat dem flesta julklapparna har en julklapp kvar bara… Men jag vill ha jul stämning..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0