FOTBOLL

Sa har man haft examen i 8 timmars salj.. och vet ni var jag fick jag fick en 4 sa jakla bra.. blev sjukt nojd. Det gjorde hela min dag =)

Har varit pa samtal med en av larare ocksa och fick bra ord dar i fran =) ska snart pa interjuv for Nazar. Hoppas verkligen det gar bra… Vill sa garna jobba for dom.. Far reda pa det pa tisdag hur det kommer att ga.. antingen far med ett brav pa bussen hem dar det star att man har fatt jobb eller bli tillkallad pa n interjuv till… eller sa far man inget brav och da har man inte fatt jobbet eller blivit tillkallad pa interjuv.. sa det kommer vara sjukt nervost. Men ska smile som bara den och hoppas pa det basta =)

I gar hade vi juleshow sa fick man lite jul kanslor. men det kanns helt skumt.. i dag ar det lite daligt vader men i gar var det jatte varmt och sol… vill man hem till kylan??? NA
Men skont att hora att folk dar hemma har koll pa att jag kommer hem snart och hoppas ni vill traffa mig =)

Men det basta som hander nu ar fotbollen vi ska ga pa i kvall Barcelona-Valencia.-. fatta ni hur kul det kommer bli och hur bra allt blir.. vilken stamning vio kommer ha… O jag langtar sa sjukt mycket.

Men i morgon ska vi har utflykts examen. och den langtar jag inte till ett dugg.. vill verkligen inte.. ska kunna beratta om sevardigheter i 10 min utan papper.. hur latt tror ni att det kommer att vara da?? men sak pa interjuvn i dag sen ar jag ledig fram tills fotbollen i kvall sa da ska jag lasa lasa och lasa…

sa aker man snart hem da.. Inget jag vill.. visst ska det bli skont att komma hem och slippa plugget. men jag kommer sakna detta livet och dessa manniskor.. jag hoppas att alla som ar har kommer jobba pa samma stalle… for jag tycker om dom sa mycket.. Men manga av dom jag umgas med har har sokt till nazar sa jag hoppas att vi alla far jobb dar =)

Men det ska bli kul att komma hem och traffa er alla… Jag kommer ha sa mycket att beratta.. men ni kommer inte ha en aning om vad jag pratar om men jag hoppas ni ar villiga att lyssna. Ska bli kul att festa med er alla igen =) Ska bli skont att se syster som ar den anda som ar hemma. Och bambam ni anar inte vilken lycka.. sa tizze du maste ha med han till tagstationen.

mamma vet inte om du laser har?? men jag hoppas du har det kanon bra.. horde att det hade varit lite kallt. men det blir nog varmt igen snart =) och pappa och marcus har det sa underbart pa eran resa ner… langtar till vi alla ar samlade igen =)

Na dagas att ladda for interjuvn och sedan plugg.. men sista men absolut inte minst fotbollen =) sa 22.00 sa kan ni alal tanka pa mig for da sitter jag pa camp nou =)

p.s min danska ha kanon bra nu =) haha sa ni kommer inte fatta va jag sager nar jag kommer hem =)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0