Camp day

Har haft Camp day i dag. Haft massa aktiviteter. Hur kul som helst.. Kort fotboll och agg leken och byggt saker i sanden.. Har ar det fint vader sa det ar varmt och skont ocksa. Haller pa att soka massa information om saker i Istanbul nu.. Men det finns en hel del.. Sa det kommer ta tid.

I gar hade gudierna show sa javla roligt hade vi.. Har inte skrattat sa mycket pa lange. Alltsa jag vill verkligen inte aka hem till sverige.. jag har inget dar att gora just nu.. jag vill komma bort sa fort som mojligt… jag kommer bara vara uttrakad dar hemma.. jag vill inte sitta hemma pa kvallarna och inte gora nagot. och inte ga ut varje helg =/ och inte vara aktiv.. jag vill vara aktiv kunna ga ut nar jag vill. ha massa folk omkring mig.. jag maste komma bort fran sverige sa fort som mojligt. Jag forstar till och med massa danska nu och kan prata det ocksa.. Norskan alskar jag och forstar allt dom sager =) Alla har ar underbara man kanner alla man kan prata med alla.

Det anda jag saknar hemma ar val matn och familjen och vannerna.. men allt det finns nar jag kanner att jag vill komma hem igen. Sa vi far se vad som hander.. kanske bara kommer hem och packar om eller sa kommer jag hem for alltid. men da blir det nog inte jonkoping.. jag har borjat fundera pa en utbildning.. men vet inte vilken. men jonkoping ar for litet for mig och jag vill bort.

na dags att plugga


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0