Anja

Trevlig kväll ute i går, Jag nikki och Mea på Olearys,, Grymt trevligt även en torsdag. ;)

I dag mår jag inte alls bra.. Känner att jag har feber och förkyd och jätte ont i halsen. Inget roligt alls.. Vill verkligen inte bli sjuk… Speciellt inta när Anja kommer i dag.. För hon kommer om någon timme.. Ska bli så kul att se henne igen.. Nu har alla börjat få mail om att dom är godkända eller inte.. Men jag har ju Ö Så jag kommer få sist.. Fan va surt det är att vänta.. Få säkert nästa vecka.

I morgon ska jag först kolla på fotboll ;) sen blir det jobb ska bli skönt att jobba lite faktiskt.. Sen vet jag inte vad som händer.. Vi får se..

Måste säga sanningen till J nu med. Jag har bestämt mig. Jag och Mea hade ett allvarlig snack i går. Jag vet att jag bygger upp mitt liv på en viss sak. Och jag måste sluta med det.. Och jag ska försöka nu. Därför ska jag ta avstånd till allt sådant. Jag har sagt till M att det aldrig blir något. Sen måste jag bara lära mig att inte falla för ?. Det ska bli mitt 2009 jag ska bli Nunna. Hmm kommer jag nog aldrig klara ;)

Nä dags för lunch


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0