Hatar

Usch jobbig dag det blev helt plötsligt. Allt känns jobbigt och tråkigt och jag är bara irreterad. Jag stör mig på folk som bara begär HELA tiden men aldrig ger något tillbaka. Som bara tänker på sig själv och springer fram utan att beryr sig om omgivningen. Som ska ha sitt pris men skiter i att betala andras pris. Som tar all ork i från mig. Som aldrig kan komma med något positivt utan bara klaga. Aldrig säger när man gjort något bra bara något dåligt.

I dag vill jag bara ligga under täcket och sova.

Vill va med brudarna som ska till Anna Gretas och ut med.. Å va jag vill vara med Nikki Thanna å Bella.. Varför ska allt hända samtidigt… Va ska skulle behöva god mat och vin med tjejerna.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0