Skön helg

Har varit väldigt skönt med en avstängd mobil i helgen.. Eller den har ju inte kommit i gång ÄN. För det e fel på tre med något. Men som sagt det har varit skönt att bara få va. har varit skönt å bara varit hemma hela helgen och jag har njutit.. Tråkigt nog har jag varit en dålig kompis och inte hört av mig till maria... Förlår vännen...

Tränat i dag med. Core det va faktiskt roligt. Å rätt jobbigt. mådde dock illa under passet men kämpade. 
Nu har helgen gått och i morgon e det jobb igen, Men rätt ok vecka fram till lördag i alla fall för då e det fösta kvälls lördagen någonsin på jobbet. trodde jag skulle slippa det men nä på lördag då händer det. fy va surt. men men va ska jag göra åt saken. 

bara 16 dagar kvar tills min födelsedag och jag är som ett barn =)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0