Cp barn

Är så piss förbannad... skulle va duktig och tvingade mig själv till träningen och körde lite på rullbandet i dag. när jag va klar skulle ja tauppmin mobil. men dåär det någon jävla idiot som har snått den. VARFÖR??man vet ju att den alltid blir spärrad ändå. Jag fattar bara inte...Det låg 500 kr typ jämt men dom tog den käraste ägodelen jag har min mobil. HATAR LIVET... Nu är den spärradå jag får leta efter en ny mobil. Tror inte att jag kommer få tillbaka min. Så alla som försöker nå migså hör av er på internet eller ring mig hem. 

Va på mediamarketi dag med.. Shit va stort det va. Ja å pappa gick där i en och hen halv timme så himla roligt.. Men allt förstördes när mobilen blev snodd och piss jobbet såg ut som kriget när man kom... Hatar att jobba helgen och inte få va ledig förens lördag där efter... INGEN VILA... Är så himla trött vill inte alls jobba i morgon. Vill fixa min mobil polisanmälning och försäkrings kassan och allt.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0