Världens bästa pappa

Fredag och jag ärledig. hur skönt som helst.
Det bästa är att jag har världens bästa pappasom verkligen kan allt. Han är just nu hemma hos mig och hjälper mig med att sätta upp mina lampor och kan säga att det inte är så himla lätt. men han kan
vet inte alls va jag ska hitta på resten av dagen men lugnt tror jag det blir. Vet inteom jag ska till nikki en sväng. men ska ju jobba i morgon och sedan gå ut så kanske blir lite tufft. Få se. En sak som är säkert e att jag ska se idol. 
såg sista avsnittet av One tree hill på säsong 1 i går och kan inte ladda ner resten hur jobbigt är inte det? Men funderar på att åka och köpa domi stället för det va sjukt bra. Få kanske bli en födelsedags pressent från mig själv eller rättare sagt av pengarna jag fick. 

Måste ju bara beröma min massage i onsdags på atlantis hur skön som helst. det är ett måste att gå dit igen. För övrigt hade vi riktigt skönt och trevligt.

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0