Tråkigt inlägg.

Men det är ingen som tvingar någon att läsa.
Nu börjar verkligen deppiga höst Zandra komma i gång. Inget är roligt. Ja mår skit. Inte ens min födelsedags fest känns som det ska bli roligt. E inte säkert på om jag ska ställa in den eller inte. Tycker folk bara klaga på mig hela tiden och skrattar åt mig ska rätt mig när jag säger fel och allt sådant är ur jobbigt.. Ja jag vet att jag kan va lite sur och  tjöta om hur dåligt ja mår. Men ett tips fråga inte hur det är med mig. Ska inte öppna min mun längre. Ska låtsas att det är strålande väder inför alla. Har väl för mycket hata och dålig energi i mig. Men inte så konstigt när det inte händer så mycket roligt här utan bara dåliga saker. Va gott det skulle va och bara få va en björn och få gå i ide. Fattar inte varför man ska ställa upp för chefen när hon inte gör ett skit tillbaka? För jag vet inte om hon gör något för mig. Surt att det verkar som alla blir sur när jag säger så.

Var på bio i dag med, Supersugen dock inte min typ av film men lite skratt fick jag i alla fall. Va på viktväktarna i tisdags med nu börjar kilorna rasa igen det är så skönt. Måste nå mitt mål 5 kg till jul. Fixade lite med fotografier i går. Och det känns underbart när man ser skillnaden från förra sommaren. Det syns en stor förändring men mer ska det ner.
I morgon får jag mitt bord med. Och på lördag min snygga tavla som jag självklart inte kunde hålla tyst om. 
Nä ska väl kolla på Prison Break nu och försöka siva lite. Blev inte så mycket av det i natt....

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0