Hur gör man

Hur ändrar man till en egen blogg bakgrund? Vill ju men hittar inte det längre.
Sjuk även i dag. blir dock inte bättre eller har inte ont i halsen längre men snuvig är jag och allmänt trött. 
men det kommer jag nog va hela hösten. men ska jobba i morgon. Hoppas jag mårlite bätte i morgon med så jakan sola och träna lite. Känns jobbigt att inte få träna. Nu åker bossarnatill N.Y med ska bli skönt att slippa dom. Har beställt en parfym av dom. Få ju passa på =)
Har bara varit hemma i dag som man måste va när mane sjuk kollat på film hela dagen. 
Men nu börjar det närma sig lördag och jag har fortfarande några frågetecken.
MARIA jag vill att du ska komma..
Ni måste b ara ladda ner denna låt:
Dana Glover - It Is You

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0