Han

Så va festen över och alla vännerna gått hem...
Även att jga va lite besviken på att det inte va alla som kom som jag hade bjudit. Men dom hadeväl något annat viktigt för sig. Har ju bara bjudit domöver en månad innan. Men mina bästaste vänner kom i alla fall det är domsom räknas. Så hade jag en mycket trevlig kväll. Syster hjälpte mig med allt. Det va skönt att ha henne här. Maten blev lyckad och jag tror att alla tyckte om den.
Spelade spel lika roligt som vanligt tycker jag i alla fall. Även att jag förlorade. 
Olerys sen som vanligt skönt att alla kom in. Det första som hände va att Daniel skulle skåla med mig och då spricker glaset och jag får allt på mig. Kändes lagom roligt. Men efter några cider så spelade ju inte det någon roll.
Galet roligt hade jag.
Det bästa va att jag fick träffa HAN hålla om han och dra in hans lukt igen. Saknat det. Han luktar alltid så gott. 
Vill bara träffa han igen. 
Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fyller år.. E som ett barn som älskar paket.
Fick jätte många fina pakter i går =)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0