Galen tjej fest

Lite bakis e man allt. Men det kan ja lova att det är det värt för fy va kul jag hade i går =)
Kollade självklart på idol och spelade Galen panna. Har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge tack mia å nikki för att ni gjorde min kväll underbar behövde verkligen den här kvällen. Gick självklart till olerys mycket folk men roligt folk va det spelade en del på black jack vann en del men spelade upp allt självklart men stod säkert där i en timme. Nä är hel nöjd med denna kväll.

om en stund är det jobb som gäller. Shirin ringde i går och frågade om jag kunde jobba dag i dag i stället det är väl självklart. Men sen ringde hon upp och frågade om det va ok att jag jobbade kväll lör och dag sön och det funkar ju och glad e jag för det för hade nog inte pallat dag i dag =)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0