födelsedag 16 okt

så har är den 16 okt över och det är ett år innan man fyller år.
Min dag har varit underbar eller ja efter kl 6 när alla gästerna kom .
Fick 2 taklampor av mamma å pappa som jag ville ha =)
En klocka utav mormor och farmor som jag hade önskat mig. bålskål av mina syskon som jag ville ha. och lju stakar av min morbror med familj. Alltså blev jag över lycklig. 
Maten blev lyckad. Men för att va ens födelsedag och att allt kändes underbart när alla va här. så mår jag skit resten av dagen. Har inte orkat göra något har suttit och titta på film och gråtet flera gånger ska jag va ärlig vet jag inte varför. jag mår helt enkelt inte bra. ska det va så på ens födelsedag?

e så trött på jobbet samma sak varje dag. samma tacotalrika samma stamkunder samma tjuriga tanter samma saker att göra stress hela tiden. folk säger att man gör samma sak på industri men jag tycker jag gör samma sak på jobbet hela tiden. Händer inget roligt längre. Har ångest för att gå dit.. hur kul är det? 

imorgon ska vi ha spa med jobbet på atlantis spa inte ens det känns lockande längre. ja vet att jag måste tänka positivt men det är svårt.

hoppas alla andra har haft en kanon dag

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0