underbar helg

började med att fredagen va helt ok på jobbet. eller vissa saker hände ju men sådant är det ju.
efter jobbet hade jag bråttom hem för mea mia nikki å klemens skulle komma och kolla på idol och äta pizza och jag hade inte städat på flera veckor men nu fick jag det gjort. hade jätte myssig kväll kollade på idol och spelade spel.
lördagen åkte jag till mammsi för att va hund vakt. gjorde typ ingen ting men ändå gick dagen så fort vid 6 kom mia nikki klemens å oscar vi lagade tacos och spelade spel och drack lite. Mycket trevligt. Men det va bara jag som gick ut sen. tråkigt men min kära syster va ute hängde med henne. riktigt roligt.
i dag e det fars dag ska fira både pappa å mamma i dag för mamma fyller år i morgon.
ska göra en egen smörgåstårta hade jag tänkt..
nä helgen har varit stört skön men har insett lite tråkiga saker. men hoppas på att det blir bättre inom en snar framtid. 
bäst att sätta i gång


see U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0