Försov mig

Det är skit jobbigt att försova sig. Hela dagen blir helt konstig.
Det va det jag gjorde i dag. Vaknade av att Anna ringde halv nio då jag började. 
Hoppade upp ur sängen gick till bussen missade den precis fick gå till jobbet.
Väl på jobbet så trodde jag som jag alla andra måndagar jobbade i baren men då hade Shirin skrivit fel i schemat så Gabbi hade redan börjat i baren så va tvungen att va i köket. Men det va nog tur det. För fy va det va mycket att göra i dag. tur att det va lugnt.
Bank tanten skulle ringa mig i dag om lånet men ingenr ringde. jobbigt.
undrar hur dagen kommer att sluta?

tandläkaren i morgon. dyrt för att bara vara där i 20 min.
Får min bil nästa tisdag så himla skönt.


SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0