adventmys

så va denna helg över och snart över går vi till en ny vecka men jobbar bara tre dagar sen slutar jag äntligen.
så va har hänt i helgen då?
fredags va det idol mys med familjen som vanligt. men jävla skit att Daniel åkte ut va hände?
lördagen va det öppethus på bäckadahl va och hälsade på min bror som är jätte duktig i skolan.
sen va det lunch på stan med familjen på sir simon´s mumms.
sen åkte ja hem till tizze och gjorde i iordning oss och började festa..
11 tjejor vilket kackelmen hade så grymt trevligt faktiskt. underbara tjejer.
sen blev det helrör och skumpa på Apt hade verkligen hur kul som helst. dock lite full bara men va väl menningen.
söndagen vaknade jag tidigt så jag gick runt munksjön så himla skönt va det
sen åkte vi alla till mormor och åten jätte god middag å fikade. så himla mysigt hos mormor.
när jag kom hem fick jag ett konstigt ryck och började städa och sätta upp adventljusstakar.
ska inhandla en fin stjärna som jag ska ha köksfönstret sen satt jag upp julgardinerna.
så nu är det adventfint. längtar tills jag få plocka upp alla tomtar.

hur vet man när någon ljuger för att vara snäll eller dum?
hur ska man ta reda på det? är så förbant trött på detta.
killar är skit.
skönt att få vickans underbara komentarer närman behöver dom
kommer sakna henne nu när jag inte jobbar med henne
i som har jobbat i 3 år.

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0