Sjuk

Helgen blev grymt lyckad eller ja lördagen.
Jobbade först till halv 5 skit mycket att göra.. Tiden gick så snabbt. Sen va det hem laga lite mat och sedan hoppa in i duschen och sedan sminka sig. när jag kände att jag va klar så tog jag bussen till cilla där ja Cilla Lo Linda och Lisa festade i gång. Körde lite Fia med Hutmed tequila ganska onyktra blev vi. Men har börjat lära mig när jag borde sluta. Så det gick bra hela vägen ut. Gick till huset och där va det mycket roligt.. Träffade Lotta o fyllekajan Paoi.Träffade en hel del andra roliga människor. En lyckad kväll




Söndagen åkte ja till min syster på hennes jobb och hälsade på.. 
Sen åkte jag till min morbro och hälsade på.. Va ett tagsen så jag ville träffa han.
Sedan va man ju tvungen att åkaoch jobba.. Grymt mycket folk dp med. Och sjuk började jag bli.

I dag har jag jätte ont i halsen, feber, förkyld och hostig. Känns inte bra eftersom att jag absolut inte har råd att va hemma och va sjuk. Va på viktväktarna i dag med.. Snart har jag gått ner min 10 % vikt ganskamycket.. Skönt att se att det händer något på vågen.. Nu ska jag nu gå och lägga mig är jätte trött och sjuk =( vet det är synd o mig  Hihi

puss

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0