Jobbar fest

Fan det e redan fredag i morgon.... Å snart bara 2 veckor kvar av den SOLIGA semstern eller ha jag missat något? trodde det va sommar å sol nu men det verkar va höst väder....

jaså va den berömde jobbar festen i tisdag... Lite oplanerad för att vi man har bestämt detta ett bra tag tillbaka.. men men så är det... vainte så roligt denna gången som förra..Men det va nog bara för vi hade grymt skoj förra gången.... Men trevligt hade vi det är inte alla som trivs så bra med sina chefer.... va inga roliga bilder hade inte min kamara med mig för den har gått sönder... å det jobbiga är att jag som tog lite bilder med meas kamra som jag skulle göra om har hon tagit bort =( måste ha en ny kamar NU

I dag har vi firat mormor som fyller 70 i dag... varit och ätit på en restruang jätte gott va det. sen åkte vi till kusinerna och åt tårta och gav henne sina pressenter hon blev så glad våran kära mormor...

i morgon ska den efterlängtade cocktailparty äga rum... ska bli grymt skoj och det ska ju va 40 grader varmtå allt eller? 

sen blir det halmstad å bara va,... ska bli grymt skönt faktiskt... men solen lyser nog med sin frånvaro då med...


men få tänkte på nästa sommars resa =) som blir tåg å båt luffa i europa med vännerna... ska bli grymt mysigt.. få hoppas att det blir av bara .....

e trött på allt just nu mår inte bra... vill bara va för mig själv orkar inte umgås och va trevlig.. känns som det mesta gå emot mig....

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0