Semstern slut

Ja så va man tillbaka i Jönköping och vardagslivet igen.
Inget roligt alls kan ja medge. Vill inte vara här. Värsta regniga semstern någonsin.. Men kan säga att det gjorde mig i nte så mycket som det kanske gjorde för andra. Ja visst ville ja sola å allt men det va skönt att bara va.

Har varit rätt yr dom 2 första dagarna nu. I går bakade jag en morotskaka utan morötter i för dom glömde jag. ja det säger väl det mesta.
Men det jobbigaste av allt är att Shirin hade som gott som lovat att ja å Mea kunde få ta en vecka tillsamman för att åka utomlands. Så ja å Mea premelinär bokade en resa till Turkiet i går. Och i dag när vi skulle fräga Shrin om det fortfarande gällde så fick vi inte va ledig i sep. För att folk har haft så svårt att ställa upp i sommar Så hon kan inte lita på att dom gör det när vi åker bort den veckan. Plus att hon inte vill jobba så mycket och att det kommer va mycket den tiden... Hur jävla jobbigt kändes inte det??? Är så trött på detta företag. På folk som bara tänker på sig själv. Ja hjälper till å tar pass men fan inte vissa för mig... Hade verkligen behövt denna resan. Så det känns ganska tugnt just nu. Men lite posetivt fick jag höra å det va att ja å mea va dom bästa medarbeterna Och att det kommer att märkas inom snar framtid. Så få se va som sker då =)

Hade köpt ett par jäte snygga gardiner på Ullared när ja sätter upp dom tror ni inte dom va för korta? Jo självklart va dom det. Så typiskt...

Fika det med Mea å Maria i dag så länge sen jag såg Maria å de va så grymt skoj att se henne... Såg min pudding med =) alltid lika snygg e han...

Nog med dyster blogg ska ta och göra lite köttfärssås och pasta mumms....

puss

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0