En spricka i kristallen

jag börjar smått få en ångest attack. va länge sedan. men den börjar smyga sig på mig nu. Det är så hemskt jobbigt.
vet inte riktigt hur jag mår just nu.
alltså jag trivs kanon bra på jobbet och det känns som det är det ända som är bra just nu.
att allt annat känns tugnt och jobbigt.
och det är jul snart inte ens det känns som någon hit.
klädde granen igår och slog in julklapparna men fick ingen större jul känsla för det.
känner mig mer bara stressad över att jag inte handlat klart alla julklappar.
mycket är inte sagt jag har ingen koll på något och jag hatar det.
jag är trött på att folk ska säga till mig va jag skagöraoch inte göra.
så har det varit i större del av mitt liv. att jag ofta gör fel. jag är trött på det.
jag är oehört trött på att folk ska trycka ner mig HELA tiden. 
Jag blir tillsagd att jag är negativ hela tiden. men jag försöker hålla allt för mig själv.
ingen som riktigt lyssnar och jag kan riktigt prata med förutom en. 
När jag träffar henne pratar vi om allt och jag vet att hon lyssnar

har truckutbildning denna veckan som vanligt är det den veckan då de är jul kul på jobbet på fredag och jag tror inte vi får medverka. hamnade i en as bra grupp. stört sköna människor. en väldigt enkel kurs men har för myckat att tänka på för att hänga med.få se hur allt blir.  

men det är nog dags att hoppa i säng så jag orkar upp kl 6 i morgon

See U 

image71
en som betyder oehört mycket för mig är Bambam

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0